zondag 15 april 2012

Sterre


***  Sterre  ***

Sterre is een teefje. Zij is geboren 26 oktober 2006. Zij is een actief hondje met een snelle motoriek, is snel getrickerd bij dingen die bewegen. ik heb daar heel hard aan moeten werken om dit in goede banen te leiden... Zij is lief, geduldig voor mensen in de omgang, wil graag werken en zij heeft humor...
Zij is mijn "maatje"..

We zijn veel samen opstap.. Onderweg [ik maak gebruik van een scootmobiel..] fotografeer ik..
En uiteraard is Sterre een veel gefotografeerd model.. Maar ook de vele bloemen in het buitengebied/Achterhoek, de vogels of dieren zoals paarden of koetjes die ik tegenkom tijdens de dagelijkse wandelingen vind ik leuk om te fotograferen.. 
Ook de buurkinderen zijn een gewild en veel gefotografeerd onderwerp.. Ze vinden het prachtig om op de foto gezet te worden.. :D
Ik leer iedere dag weer bij met fotografie en vind het een enorme uitdaging mijzelf steeds weer te verbeteren..
Je leert anders te kijken naar de wereld als je fotografeert..

Misschien een beetje nieuwsgierig naar wat ik zo'n beetje  vastleg...?
Ik heb een Flickr account...


***

***


***


***


***


 ***


***

***

***


***


***


***


***


***


***


****
Sterre, mijn mooie lieve Sterre wat  wben je toch een heerlijke hond. En wat zijn wij blij en trots op jou....

Sterre 15 Juli 2012



****

<br>



Geen opmerkingen: